субота, 14. јун 2014.

Voćni Kolač sa slatkom pavlakom


Ovo su kolači koje obožavam, ne samo ja nego svi koje znam.
Voće bilo koje sezonsko...ukus i miris slatke pavlake i vanil šećera
brzina priprema...
Pravite i uživajte!


Potrebno je:
4 komada jaja
125g šećera
1dcl ulja-1šolja
2dcl slatke pavlake
200g brašna
300g raznog sezonskog voća
vanil šećer i prah šećer za posipanje

Priprema:
Jaja sam prvo umutila sa šećerom pa zatim dodala ulje i slatku pavlaku te brašno i prašak za pecivo.
Pleh sam obložila pek papirom tako da su ivice papira virile napolje što se pokazalo jako dobro jer iako sam pravila u obruču sa štipaljkom može da dodje do toga da voće ispusti tokom pečenja više soka pa da ne isprljate rernu.
Voće oprati te poredjati od gore po tetsu.
Peći na 180C oko 40-tak minuta.
Posuti gotov kolač prah šećerom pomešanim sa vanil šećerom.
Beli Tigar ONLINE
Moram ovde još jednom da se zahvalim mom sponzoru u čijim kulinarskim proizvodima uživam i koji mi olakšavaju pripreme slanih i slatkih jela!

3 коментара:

  1. Najprije sam pomislila da se radi o nečemu što stvarno ne podnosim: biskvit, pa gore ulupani šlag i poslagano voće: I to je kao kolač! A kada sam pročitala recept, e vidim odmah da je to jako daleko od onoga čega sam se bojala:) ovo moram probati jer je zbilja jednostavno, sočno i fino.

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda bas lepo,, mene interesuje da li se pavlaka izruci u tecnom stanju ili se malo umuti?U pisanom receptu nedostaje prasak za pecivo,sory.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. У рецепту је уписан је прашак за пециво

      Избриши